Verstuurd Libaas.nl zijn artikelen uit het buitenland?

Nee, alles wat in onze webshop staat word vanuit onze magazijn in Rotterdam verstuurd naar onze klanten.

In tegenstelling tot de webshops die vanuit India hun producten versturen, heb je bij Libaas.nl nooit te maken met:

  • (Hoge) douane kosten bij levering
  • Dure retourkosten naar buitenland
  • Slecht bereikbaar klantenservice

  • Heb ik te maken met douane kosten?

    Nooit! Libaas is een Nederlandse bedrijf en alles wat wij leveren word vanuit onze magazijn in Rotterdam naar onze klanten verstuurd via PostNL.
    Je betaald dus alleen het bedrag voor een artikel wat in onze webshop staat.

    Heeft Libaas een fysieke winkel?

    Nee, we hebben geen fysieke winkel. Libaas is een online webshop.

    Wat is de levertijd van een Pre-Order artikel?

    Levertijd van een Pre-Order jurk is ongeveer 4 weken.

    Waarom is de levertijd van een Pre-Order langer?

    Een Pre-Order artikel word pas op maat gemaakt wanneer je het koopt. Dit kost tijd en vandaar dat wij een langere levertijd hanteren.

    Kan ik mijn bestelde Pre-Order artikel retourneren?

    Ja, retourneren kan altijd binnen 14 dagen.

    Krijg ik mijn geld terug als ik een Pre-Order jurk retour stuur?

    Ja, zie uitgebreid informatie hierover in onze Retourneren & Ruilen pagina onder de kop ‘Pre Order jurken retourneren / ruilen’.

    Zijn mijn gegevens beveiligd tijdens het afrekenen?

    Ja, onze webshop is voorzien van een SSL certificaat die alle gegevens versleuteld en beveiligd. Dit is te zien aan het slot icoon in het adresbalk.

    Wat zijn de betaal mogelijkheden?

    Betalen in onze webshop kan dmv Ideal, Paypal, Creditcard (via Paypal) en Bancontact (voor onze Belgische klanten).

    Wat is de levertijd van een bestelde artikel?

    Alle artikelen hebben een levertijd van 2 werkdagen m.u.v. Pre-Order artikelen. Pre-Order artikelen hebben een levertijd van +/- 4weken

    Krijg ik een email met Track & Trace wanneer mijn bestelling is verstuurd?

    Zodra je bestelling bij PostNL gearriveerd is, ontvang je van ons een email met daarin de Track & Trace.

    Staat je vraag er niet tussen?
    Neem dan contact op met ons via WhatsApp of Email.